Saturday, December 4, 2010

Kadang-kadang

Kadang-kadang ada perkara harus di rahsiakan... ada harus di luahkan... ada harus di pendam-pendamkan...

Kadang-kadang, ada rasa ingin mencari, kadang-kadang ada rasa putus asa, kadang-kadang bila susah akan bersendirian, kadang-kadang ada tangan yang datang membantu.

Kenangan remaja ibarat mimpi,mimpi yang akan dijadikan kenangan sampai ke akhir ayat.

Asam garam kehidupan, ada masa aku ketawa, ada masa aku tersenyum, ada masa aku menangis, ada masa aku susah, ada masa aku senang, ada masa aku sendiri, ada masa aku di temani, ada masa aku berhenti berharap, ada masa aku berserah, ada masa aku beri sepenuh harapan, ada kala aku rasa rindu, ada masa aku terkenang..

Jadi apa pun yang akan aku harungi, aku tetap aku, tabahkanlah diri ini..

Sebab ini adalah aku...

Hidup cuma sekali, aku tak mahu menyesal di akhir nanti...

Rahmat ALLAH menentukan segala-nya...

No comments:

Post a Comment